Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne TEHNO - SAN

Poslovanje spletne prodajalne TEHNO - SAN, Anes Šabić s.p. je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-UPB2) in na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP). Družba ni sprejela posebnega kodeksa ravnanja.

Opredelitev pojmov

ponudnik je TEHNO - SAN, Anes Šabić s.p., V dolini 16, 1000 Ljubljana., Slovenija; davčna številka SI18244092; Matična številka: 7153619000
uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne TEHNO - SAN, Anes Šabić s.p., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:


Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). O nadaljnjem postopku kupca obvestimo po elektronski pošti. V primeru, da ima kupec kakšno vprašanje nas lahko kontaktira na shop@tehno-san.si


Cene

Vse cene na spletni strani www.tehno-san.si so maloprodajne z vključenim DDV-jem.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje datum vračila blaga za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Podjetje pa lahko skladno s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (skupaj z zakonsko določenim DDV), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.


Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupci imate možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite.

Zahtevate lahko, da:

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju TEHNO - SAN, Anes Šabić s.p., V dolini 16, 1000 Ljubljana.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:


Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.